Breakfast

 
Godmorgon. Hoppas att alla har det kul i skolan (skämt å sido.) Själv är jag ledig denna fina och snöiga torsdag. Jag tog mig upp runt halv 10 efter att ha legat i sängen ett tag och haft massvis med olika tankar som for och far genom mig. Lite läskigt måste jag säga. Men jag tog mig upp och sitter nu i soffan med en stor och nyttig frukost samtidigt som jag tittar på det första avsnittet av Top model. Helt sjukt hur många säsonger det har varit. Jag kan fortfarande varenda avsnitt utantill, det ä också läskigt. Men älskar man något kan man det oftast utan att blinka. När frukosten är uppäten ska jag ta tag i lite läxor. Vi fick hemuppgifter som ska göras idag och lämnas imorgon. Kul kul. Allt för att få bättre betyg! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: