Black`n white funnies

 
Bilderna säger nog det mesta. Vår lilla foto timme blev helt underbar, när jag INTE stod framför kameran. Jag blir så himla dåligt på bild och jag förstår inte varför medan Matilda blir sjukt bra. Mini modell är vad hon är. Jag kommer att lägga upp bilder på henne senare, nu fick ni ett litet smakprov på hur mina bilder slutade haha. Måste göra något åt mig själv, bra på bild blir jag icke. 
jessikaaa - FOTO

du blir jätte bra på bild, och hur vet jag det? jo just för att du tar bilder på dig själv! ja tycker de är lite jobbigt när folk säger attt de blir dåliga på bild när de ändå lägger upp bilder..
du blir super fin! de ENDA som behövs ändras på är ditt självfortroende! puss

2013-01-07 @ 17:51:33
URL: http://pphotographer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: