2a Januari 2013

 
Måste säga att det känns väldigt konstigt att skriva 2013 istället för 2012.. Lika för alla skulle jag tro. Andra dagen på det nya året och jag mår så bra! Har inte mått så här bra på länge. 
Dagen har spenderats hemma med mammas bästa kompis och sen senare på kvällen/eftermiddagen tog jag mig ut till Tyresö för att titta på SM kvalet. Det gick si sådär men jag fick i alla träffa min absoluta bästa vän vilket gjorde allt bättre. Vi kramade varandra tills det inte fanns någon ork kvar och pratade om allt vi hann med. Älskar den tjejen så enormt. Min klippa. 

Hemmet mitt har jag landat i nu, ätit en god middag och ligger nu i matkoma. Så mätt att det inte finns. Tränat har jag också gjort och funderar på att köra ännu ett pass så här på kvällstvisten. Jag ska försöka göra ett eller två inlägg om massor av frågor som ni ställt och lite tips på övningar ni också frågat om. Men det får jag göra imorgon, har ern hel del saker att fixa åt er! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: