22:22

 
Mina ben värker så in i norden. Ibland undrar jag varför jag plågar mig själv på detta vis. Det ,åste få ett slut för jag mår inte bra av det! Annars så gick innebandy träning väldigt... konstigt. Varken bra eller dålig och jag kände mig väldit hängig. Sur som en gnu var jag också. Inte en sån bra kombination. Men efter lite vätska och fruskt är mitt humör mycket bättre. Sitter mest ocg funderar på hur morgon dagen kommer att se ut. No idea vad för kläder jag ska ha heller... Hittar väl något skräp längst in i garderoben någon minut innan jag ska gå. Som vanligt alltså. 
 
Efter en långskoldag imorgon tar jag mig äntligen till gymmet. Har inte gymmat på två dagar nu och jag börja känna mig lite tom. Gymmet är som ett andra hem haha, man mår så bra när man väl kommer dit oavsett hur taggad man är. Men på något sätt måste jag hinna klämma in lite läxor som ska vara klara och så på fredag. Mindre kul med andra ord. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: