18e Januari 2012

 
Idag fick det bli lockigt. Det var ett tag sen jag hade det så varför inte testa igen! Lockarna blev väldigt enkela och fina denna gång, hoppas dom håller sig hela kvällen då jag och familjen ska uit och äta samt gå på teater. Det ska bli mysigt. Efter det åker jag raka vägen hem och möter upp bästis (om hon orkar och är vaken) sen spenderar hon natten här. Vi har så himla mycket att prata om och jag slår vad om att detta kommer att bli en bra dag. Skolan bjuder på lugna lektioner också, mer kan man inte begära. 
 
Nu: Skola. Hörs senare.
Filippa & Talia

Vilken locktång använder du?
eller hur får du så fina lockar? haha
älskar din blogg!
kram!

2013-01-18 @ 16:30:29
URL: http://modernsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: