16e Januari 2012

 
 
Ingen ansikts bild idag. Denna dag har varit väldigt blandad. Mycket tårar, lite skratt, mycket obekvämhet, lite tygghet. Inte en sån bra dag. Tur att jag har en helt underbar lärare som orkar ta hand om mig, tror inte att någon har lyssnat på mig så bra som hon gjort idag. Det fick mig att vilja lyckas och krossa dom som krossar mig. Dagen blev lyckad tillslut med andra ord.
 
Skridskoåkning har dagen bestått av samt lite lektioner. Något jag verkligen inte gillar men min idrottslärare sa att jag fick ett väldigt högt betyg så jag klagar inte. Efter frustna tår, fingrar och mycket tårar så är jag äntligen hemma. Inlindad som vanligt i min favvo filt ner bäddad i soffan. Senare ikväll är det dags för träning och i denna sekund så ska det bli väldigt kul. Hörde att det blir god mat här hemma av min mor också. Ganska bra kväll kommer det att bli. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: