00.00

 
Jag förstår inte hur jag orkar. Träningsfrek kan jag kalla mig själv nästan. Benen och rumpan värker så in i norden. Imorgon på morgon innan frukost får det också bli ett träningspass dock magen denna gång. M¨ste börja få fram konturerna ännu tydligare. Har ni några bra tips för magen?
 

Jag ska också fixa en video om övningar samt julklapparna som X antal av er har frågat om. Får se hur mycket jag hinner och om jag hinner klippa ihop allt imorgon. Har en hel del saker att fixa innan jag tar mig ut till Tyresö och spenderar kvällen framför fotboll. 
Anonym

Hon har sjuukt bra träningsvideos! Bland annat för mage, rumpa, ben och armar. Kolla in hennes Victoria Secret videos här: http://www.blogilates.com/victoriasecretseries#sthash.ofhWVgt2.dpbs
Det var mitt tips, kram :)
Btw älskar jag din blogg 😍

2013-01-04 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: