Tuesday

 
Jag måste börja med träningen nu igen. Hade med mig allt igår till skolan men jag var tvungen att plugga ont en hjort om jag vill få bättre betyg i vissa ämnen. Det är inte lite vi ska kunna heller. Så jag hoppade över gymmet men kommer att ta igen det nu imorgon, på torsdag och fredag. Får se om jag hinner ta mig dit på lördag morgon också innan vi åker bort resten av veckan som kommer. Då blir min enda träning skidåkningen. Kan vara bra att komma bort från allt och bara ta det lugnt också, jag är så stressad just nu att huvudvärken börjar känns som en explotion. Jag måste lära mig ta det lugnt, jag vet dock inte hur. 
 
Nu blir det i alla fall en dag i skolan sedan begär det hemåt då jag ska sitta några timmar med plugg. Sedan blir det innebandy träning då jag kan få glömma allt det här och bara ha det roligt. Fyra dagar kvar sen ledigt. Fyra dagar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: