Struggling

 
Jag tror inte någon förstår hur mycket jag försöker bli nöjd med mig själv. Jag tränar hela tiden, äter hela tiden och kämpar som aldrig förr. Men det känns som att jag står stilla. Inget händer längre och jag vet inte varför. En önskan har jag i år. Jag vill bli nöjd med mig själv och hur jag ser ut. Jag vet bara inte hur, ingenting verkar fungera nu. Det får mig inte att må bättre av att sitta och titta på inspirations bilder heller men man kan verkligen inte låta bli. Jag börjar bli trött på att aldrig känna mig nöjd med mig själv. Det suger atta alla andra lyckas utom jag. 
Mikaela

Det låter som att du nästan har anorektiska problem, du är ju jättesmal och vacker, varför noja så mycket?!

2013-02-17 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: