Något gott på morgonen

Då kommer vi tillabak till dessa bilder på min frukost haha... Men det är flera som frågat varför jag har det jag har i ett glas och inte en skål eller något liknande och varför jag gör det så "ordentligt" och "fint". Jag tänkte kort förklara det så får ni i alla fall svar på en av era 1000 frågor. 
 
Personligen tycker jag att det är mycket godare om man äter något som ser gott och ordentligt ut. Att bara slänga ner lite yoghurt, flingor samt banan i en skål är inte lika gott. Det ser inte trevligt ut heller för den delen. Jag blir också gladare på morgonen när jag ser något färgglatt, där av smoothien med röda bär i, banan och kiwi. Jag tycket att det är mycket godare att äta det ur ett glas också. Det ser så fint ut vissa gånger att man inte vill förstöra ens "mästerverk" Skämt å sido.
Så ett hett tips till er som är tröttare än en bäver ute på åkern, ta och gör en stor (VIKTIGT!!!!!)  fräsch, hälsosam, färgglad, nyttig och ordentlih frukost. Frukosten brukar göra mina dagar vissa gånger. Man mår verkligen 1000000 gånger bättre och humöret går inte till den dåliga sidan på et ögonblick. Det krävs mycket för att det ska hända. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: