It`s just a bad day, not a bad life.

 
Den här dagen har rullat på som alla andra dagar. Dock inte bra men jag måste inse att jag har haft en lite mindre bra dag, inte ett dåligt liv. Mitt motto just nu. Dålig dag, inte ett dåligt liv. Nog om det. Nyduschad och inkrypen i en mysig filt tillsammans med lillen sitter jag och gör precis ingenting. Jag funderar på att hämta en bok jag köpte här i veckan och skriva lite. En av mammas vänner sa att man inte behöver prata med någon, man kan skriva av sig saker. Det lät som en bra ide i min öron så jag har inskaffat mig världens finaste skriv bok. Mycket nöjd är jag. Får se hur mycket av mina tankar som kommer att komma ner på pappret. Intressant faktiskt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: