Fototävling

 
För en gångs skull är jag med och tävlar i en tävling på en blogg, det har aldrig hänt förut så det här kan bli ganska så intressant. Jag tävlar med denna bild över som är tagen i somras om jag minns rätt. Den lämnar tankar och känslor åt alla håll enligt mig. Lite mystiskt med andra ord, precis som ett rikigt bra porträtt ska vara. Tävlingen hålls av den super söta tjejen Matilda Engdahl som har blivit en stor inspiration för mig. 
 
Jag brukar som sagt aldrig ställa upp på tävlingar men det här kändes så rätt för mig eftersom att man kan vinna en egen domän. Jag strävar efter att komma någon vart med mitt bloggande, jag har en del läsare vilket är super kul men det känns som att det är dags att ta det här ett steg längre. Till något eget som man faktiskt kan vara stolt över och inse att man gjort ett bra jobb. Att vinna en egen domän skulle vara steget framåt, speciellt så mycket tid jag lägger ner på mitt bloggande men framförallt skulle det vara guld värd att vinna. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: