En snöig morgon

Mumsi. 
 
Godmorgon på er. Gårkvällen var rolig. Rolig och svettig men den kunde ha varit så mycket bättre. Sånt som händer, jag hade en helt okej kväll ändå. Jag som är så dålig på att dansa fick massvis med beröm. Han som höll i dansen och som är dansare själv tyckte att jag skulle börja dansa på fritiden. Kanske något man ska satsa på? Skämt å sido. Stel som en pinne är jag så jag håller mig nog till innebandyn. 
 
Vaknade upp till att snön landade lätt på marken. Fint det, jag tycker om snö men jag skulle inte tacka ner för att låta våren komma fram. Som tur är, är det inte kallt ute. Dockendast om det blåser, usch då vill jag krypa ner i sängen och gömma mig tills allt försvinner. Snölstorm är nog det värsta jag vet. Mwen när det snöar lätt och är vindstilla är det nog det finaste och mysigaste som finns. 
Lotta

Det där såg riktigt gott ut! :D

2013-02-07 @ 14:54:20
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: