Saturday

En solig och fin dag som denna och jag är inlåst i huset mitt. Har abosult inget planerat idag vilket kan både vara skönt och lite mindre skönt. När solen är framme är det en självklarhet att jag ska sitta inne och titta på film i min ensamhet. Kul. Har dock en uppsats jag skulle kunna börja på men jag känner verkligen för att gå ut i det fria nu när vårkänslor är spridda över Stockholm. Jag har i alla fall stoppat i mig en bra och nyttig frukost så jag borde kunna hålla magen i styr några timmar innan det blir dags att äta igen. 
 
Annars så håller jag på att leta efter balklänning och har hittat två helt otroligt fina klänningar. En lång och en kortklänning. Älskar dom båda så jag ska troligvis beställa hem båda och testa. Så glad! 
 
Min frukost! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: