15e April

Ny vecka, nya tag. Jag vaknade helt svettig och anfådd imorse och insåg snabbt att jag måste ha drömt något ganska så tungt. Lite läskigt var det men det var bara att hoppa in i duschen och byta sängkläder. Tog mig i alla fall upp hyffsat bra i tid då jag har sovmorgon idag. Dock ska dagen spenderas i en biosalong hela dagen vilket ska bli så himla skönt! Behövs en grå men varm måndag som denna. Efter skolan ska jag på bio igen med mammas bästa kompis. Gratisbiljetter ni vet. Håller tummarna för att denna dag ska bli bra. Träning skuter jag upp till senare ikväll. Min kropp känns lite slö om jag ska vara ärlig. 
 
Upptäckte en ny sak i helgen. Jag har nämligen aldrig tyckt om gröt. Tomtegröt spyr jag av men havregrynsgröt hade jag aldrig testat och nu i helgen gjorde jag det och satan vad gott det är. Kommer helt klart att bli en ny frukostvana nu framöver. Mumma. ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: