Lördags morgon

Önskar jag kunde skriva att solne skiner och våren är på väg men nej, nu får man istället en omgång av spöregn och mörka moln på himlen. Jag som trodde att det skulle börja gå mot det ljusa hållet men tydligen vill något komma mellan och spöka lite. 
Min morgon började i alla fall väldigt bra, gick upp vid halv 7 och satte på tv:n, spelade några banor på Candy crush och tittade runt lite på nätet efter både klänningar och objektiv. Mor min kom sedan upp och gjorde min sällis. Vi började laga frukost åt familjen + Ellen. Bananpannkakor, toast, färsk pressad jucie, frukt och en massa annat bjöds det på. Satt bra i magen gjorde det. Nu ska jag börja förbreda mig inför kvällen då jag spenderar natten hos min fina vän Anna. Love that girl. Hon måste vara som soulemate utan tvekan. Men först några avsnitt av Arrow och lite lunch på det! 
 
Min frukost! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: