Good day

 Godmrogon! 
Härligt strålande väder vaknade jag till, hela rummet lyste upp av solens strålar och till och med genom min sovbindel. Lite ovanligt med det gjorde att jag vaknade med ett strålande humör. Dock har det nu ändrats och blivit lite sämre. Att alla ska hålla på och tjaffsa med mig hela tiden gör mig galen. Sånt man får leva med antar jag. 

Men nu är det en ny dag och en ny dag innefattar nya möjligheter. På schemat är det nationella i engelska hela dagen följt av lunch och sedan slutar vi. Kunde inte be om att få en bättre dag. 
Efter skolan tar jag mig in mot gymnasiet YBC där det är informationsträff alltså intervjuen och provet som jag skrev om tidigare. Ska bli intressant men jag är rikigt nervös. Prata på engelska är min starka sida men när det kommer till att prata inför en massa främlingar vill jag helst krypa ner i ett hål och gömma mig. Men vi får hoppas på det bästa helt enkelt. Nu är det dags för en rejäl och god frukost så att jag orkar hela dagen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: