En ny vit skönhet

 
Efter en lång promenad runt hela stan efter jakt på en viss affär så hittade jag denna vita skönhet. Kommer inte ihåg vad affären heter men man kan säga att jag dealade ihop ett rikigt bra pris. Den var nämligen väldigt smutsig på ryggen som dom inte fick bort men som tur var tog mamma fram hanskarna och började skrubba. Nu är det som en skinande vitsippa. Eller ja, nästan. Ren och hel är den i alla fall, älskar gulddetaljerna på den dessutom. Så snyggt! 
 
Denna lördagsskväll spenderades med min far, syster och farmor. Tacos bjöds det på och mycket härligt prat. Dock har jag varit extremt irriterad hela dagen om jag ska vara ärlig, otrevlig har jag också varit vilket har känts i hela kroppen. Kan inte ha varit speciellt roligt för restan av världen som har varit omringade av mig. Nu blir det i alla fall serie mys och en stor och god fruktskål. Livet kan vara bra det också. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: