Choklad mousse och hallon

Mumsi
 
Då jag åker upp till Mora imrogon och stannar där hela helgen så kände jag och min syster för att göra något extra gott. 10 minuter innan träning så började vi fixa choklad mousse med hallon. In i kylen och nu när jag och far min kom hem så var det bara att hugga in. Gott är bara förnamnet. 
 
Idag har det hänt en hel del saker. Shoppade en hel del inne på Bikboks 50 % rea idag, bland annat en ny bikini, ett par shorts och två par tröjor. Mycket nöjd tjej här. Annars så flöt dagen på, körde ett benpass idag på gymmet men det blev ganska så klent då det var hur mycket människor som helst där. Helt insane. Men dagen har varit bra men lite nedgångar. Sånt som händer helt enkelt. 
Nu är det dags för sleepy time, mina ögonlock svider och klockan rullar iväg. Äntligen fredag imorgon! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: