Breakfast killer

 
Bästa som alltid. Passade mer än perfekt en ledig torsdag som denna. Ja, jag är ledig idag och det behövs verkligen! Höll på att dö av trötthet igår eftermiddag under sista lektionen. Men det betyder inte att jag ska sitta hemma och lata mig i form. Efter gårdagens träning och dagens enorma träningsvärk i både magen, benen och ryggen (kan knappt röra mig utan att det gör ont) så ska jag ta mig till jobbet och fixa det jag har missat. Dock jobbar jag förhoppningsvis endast halv dag och sedan tar jag mig in mot söder för att träffa en människa. En go människa.
 
Annars så händer det inte så mycket, min underbara fina vän Anna fyller år idag så något fint och gulligt ska jag fixa åt henne! Regnar gör det också men det hindrar inte mig från att GÅ till jobbet. Får bli gummistövlar, halsduk, vantar och ett paraply om jag ska kunna komma fram. Jag ska alldeles strax göra mig i ordning men först måste lite kläder pryda min kropp. Hoppas ni får en bra regning dag! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: