30e April 2013

Morgon morgon. 
 
Fick bli en extremt tidig kväll igår då det kommer bli en lång dag idag. Valborg och jag har hel del planer som ska göras men det kommer att bli kul. Först skola på schemat sedan drar jag och några fina vänner hem, gör oss i ordning tillsammans som alla tjejer brukar göra. Efter det tar vi oss och äter någonstans då vädret inte vill spricka upp, sedan blir det skoj hela natten lång. Jag tror att det här kommer att bli en bra dag. Det känns i hela kroppen. Håller tummarna nu. 
 
Frukosten är uppäten, kläderna är på, sminket sitter som det ska och håret... ja det ser ut som det gör. Livlöst och tråkigt men snart blir det ändring på det. Jag är i alla fall redo för en ny dag! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: