2a April

Dom senaste dagarna under det här lovet har jag haft så himla mycket att göra. Sover  knappt 6 timmar per natt, är uppe och härjar lite överallt och jobbar som en galning. Jag behöver en paus känns det som. 
Nu har jag i alla fall kommit hem från jobbet och ska börja hjälpa mor min med maten. Nybakta bullar och nybakat bröd bjöds det på på jobbet denna dag så jag känner mig lite.. degig om man kan uttrycka sig så. Tyvärr har bloggen fårr hamna lite åt sidan nu vilket den nog kommer att få göra etty tag fram över. Får se om jag lägger ner helt och hållet istället. Uppskattar ändå era underbara kommentarer som ni skriver här varje dag! Läser varenda en även om jag inte alltid publicerar dom. Kärlek till er! ♥
 
 
Lotta

Sluta inte, skriv lite när du har tid. Det tycker ialla fall jag :)

2013-04-03 @ 09:43:23
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: