29e April 2013

God morgon! 
 
Det fick bli en rikigt tidig kväll igår då jag kom hem vid halv åtta någongång efter en fyra timmars bilresa. Jag har haft en helt sjukt kul helg uppe i Mora även om det inte gick som vi ville att det skulle gå men det är sånt som händer. Jag är mer än glad att jag är hemma i alla fall. Egen säng, eget badrum och en egen dusch. Sån lyx vi människor har det egentligen. Dock har jag sovit extremt dåligt i natt och varit vaken enda sen fyra imorse. Det är helt omöjligt att somna om då så det var bara att se glad ut och gå upp på fötterna så man hamna på banan igen. Men med tur i oturen så hade jag extra lång tid på mig att fixa mig, alltid ett plus det. 
 


Klockan rullar på bra här och det börjar bli dags att fixa sig lite smått. Det fick bli en tidigt morgon eftersom det vankas nationellt prov i engelska. Uppsats skriving är dagens del. Nej nu måste jag rusa, det har tagit hela 40 minuter för mig att skriva det här inlägget. Det går inte så bra att göra flera saker samtidigt har jag märkt! Nå väl, hoppas ni får en fin och solig dag! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: