22a April 2013.

 Tiden går så himla snabbt. Och ja, det skrämmer mig något otroligt då det pirrar i hela kroppen när man tänker att det snart är maj (?!) och hälften av året snart har gått. Läskigt var det ja. 
 
Alla fall, godmorgon på er! Vaknade upp till ett lite molnigt väder men snabbt kom solen fram. Idag är det en ny vecka men massor av roliga och spännande saker som ska hända. Intervjuer, uppgifter, träning, shopping och mycket mer. Jag tror det kommer att bli en bra vecka om jag gör det allt på rätt sätt. 
Min syster håller nu på att fixa frukost åt oss då jag har börjat äta lite annorlunda. Det här ska bli extra spännande och se hur det kommer gå. Och nej, jag ska inte banta! 

Dags att ta sig upp ur sängen och börja göra något av denna dag. PUSS. ♥
 
Anonym

vad för intervjuer? och såg förut att du var på plåtning, berätta mer om de dåå :)

2013-04-22 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: