19e April

 Hej på er. Kort men helt underbra dag. Efter 4 timmar i skolan tog jag och min vän Moa oss till gymmet för att köra ett hårt men bra pass. Fick bli armar denna gång och jag kan säga er att det knappt går att lyfta upp mobilen, så mycket skakar mina armar. Känns bra men läskigt. Musklerna har aldrig kännts så här förut men jag antar att det endast tyder på något posetivt. 
 
Duschen har jag hunnit hoppa in i och nu sitter jag här i mjukisbyxor och en tjockträja. Bästa efter en dag i skolan och på gymmet. Lite mellanmål ska jag hinna stoppa i mig också innan Petsson kommer hit. Jag tvingade henne att komma och äta middag med oss ikväll då vi knappt ses längre förutom på träningarna. Vill mindre än något annat att tappa kontakten med henne. 
Nej nu är det dags för mellis, hörs senare! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: