Study

God morgon mina vänner! ♥
 
Hoppas att allt är bra med er och att ni har sovit gott. Själv vaknade jag vid halv 12, har nog ALDRIG sovit så länge haha... brukar vara jag som stiger upp vid 7 och har en hel dag att se fram emot. Nu har jag sovit bort halva dagen och klokcna bara tickar. Jag har en hel del plugg att försöka gå i genom innan alla gäster kommer. Vi ska nämligen fira mig och min syster med släkten idag. Synd att jag hade glömt bort det och bokar med bästis så nu fick jag avboka det. Jag som saknar henne så. Men det är sånt som händer, vi lär ju ses snart igen ändå. Nej nu ska jag åter gå till att dunka lite musik och plugga. Efter det är det dags att göra sig i ordning, mjukis byxor sitter aldrig fel. Men det lär nog aldrig att hända... Visar i alla fall er senare vad som klär mig denna regniga och gråa lördag! Hörs sunshines! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: