Min dag - instagram

 
 
 

mathildachristiansson heter jag där!

Lite bilder från denna fina och soliga måndag! Helt sjukt hur varmt det har varit idag. Lite som att sommaren är på väg tillbaka? Vilket är typ helt omöjligt haha. Dock fick jeans och en jeansjacka klä mig idag. Bilder på dagens outfits kommer senare! Hoppas i alla fall att solen håller i sig nu ett tag! Allt blir så mycket finare och roligare då.
 
Nej måste verkligen återgå till mitt nu samt hjälpa mammsen med maten om hon låter mig... Känns (nej jag vet) att ingen vill ha mig i köket. Till viss del KAN jag hålla med men inte alltid! Ibland är jag ganska bra på att laga mat när det kommer till enkla saker som... kommer inte på något nu vilket betyder att jag inte kan laga mat. Ska också avsluta detta inlägg innan sura miner börja komma fram. Hörs senare! ♥
jessikaaa - FOTO

varför kommer inte dom där bilderna upp på min instagram? den senaste du la upp va för 4 dagar sen? :( eller redigerar du dom bara där och sen tar bort? ;)

2012-09-03 @ 18:21:36
URL: http://pphotographer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: