Iphone case

 
Jag tror redan att jag har visat er det här skalet men det skadar inte att göra det en extra gång! Jag får så sjukt mycket komplimanger (vilket jag tackar och bockar för!) om skalet att jag tänke ta och berätta vart jag har köpt det i ett inlägg.  
För n¨gon miut sen kunde jag namnet på affären men det står helt stilla just nu. Alla fall antingen kan ni gå till nymobil.se och hitta ett liknande fast i rosa eller så tar ni tunnelbanan in till T-centralen och går till en liten liten affären som är precis mitt emot Åhlens. Den ligger på samma sida som tunnelbanan, så det är praktiskt sätt bara att gå rakt fram så kommer ni dit. Den är lite gömd så det gäller att ett öga extra öppet så ni inte missar affären! 
juliasellin

Det var sjukt fint!

2012-09-23 @ 19:03:06
URL: http://jjuliassellin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: