En arg Mathilda

Nu är det så här. Jag är så jäkla arg. Både arg och ledsen vilket gör att bloggan KANSKE ligger lite åt sidan ett tag. Kommer självklart att kika in lite då och då men i alla fall miNst en gång per dag. Jag måste också börja få igång bloggen på riktigt. Byta bloggnamn och design med andra ord men det får bli senare. Det viktiga och det jag vill komma med detta inlägg är att jag måste börja få igång mitt liv och leva det fullt ut. Jag vill kunna känna mig fri och må bra och det är något som jag inte arg gjort dom senare tre månaderna. Jag vet inte varför men jag har Inte mått bra, inte alls. Det är inte heller något som jag vill ta ut på er som faktiskt tycker om att läsa min blogg. Men det är svårt eftersom att bloggen handlar om mig. Vissa verkar tro att jag har det perfekta livet, är bortskämd osv. Ni vet inte ett piss så ni behöver inte ens kommentera det. Jag hoppas i alla fall att ni mår super bra och tar hand om er väl. Kom ihåg att ni bara lever en gång. Se till att njuta och göra roliga och busiga saker innan ni ångrar er! Pussar och kramar till er alla! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: