6e September 2012

God morgon sunshines!

Vaknade extremt tidigt efter att ha sovit i 8 timmar sträck. Så jag gick upp vid 5 och började göra mig i ordning. Skolfoto ska vi ha idag också. Så galet att alla stressar sig över det, det är en bild inget mer. Tycker du inte om bilderna, köp dom inte. Det är inte svårare än så. Jag drog i alla fall på mig ett par svart jeans och en bustier. Outfit bilder kommer senare.

Nu har vi håltimme och jag sitter i sängen för att tiden ska gå snabbare. Äta vill jag också göra så jag ska ta mig neråt och stoppa i mig något gott. Om en timme precis är det dags att börja röra sig mot skolan. Igen.

Melinda

Fast grejen är ju inte att man vill köpa det, utan att ALLA ser den, även om man blivit ful. Precis som att man inte vill visa en ful bild på sig själv och skicka den till alla liksom :)

2012-09-06 @ 20:51:55
URL: http://melindaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: