4e september 2012

Halihallå!
 
Läget med er? Med min är det toppen. En bra dag visar bra resultat OCH en glad Mathilda. Dagen började med en liten sovmorgon som man inte tackar nej till och lite små tjafs med min syster. Morgonen började alltså som vaje morgon här hemma hos mig. Så allt har varit bra förutom min extrema mensvärk. X på att vara tjej ibland. Mina tabletter vill inte heller hjälpa denna månad så jag går runt med lite smått panik i princip varje sekund. Ska gå och kolla vad felet är lite senare i veckan! 
 
Mitt egna schema eller mitt "hemma" schema som vi kallar det i min familj så kommer jag att sitta instängd i mitt rum, med hög musik, en massa skolbäcker OCH min godis påse. Måste hinna med så mycket som möjligt innan träningen ikväll! ♥
 


nej nej, inte allt trött eller sliten. Kolla bara på mitt hår, en rishög med andra ord.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: