29e September 2012

Goooood morgon! ♥
 
Jag har nog aldrig varit så här nervös på länge. Vill bara att tiden ska gå fortare och att denna dag ska ta slut. Jag och pappa ska snart ta oss in till stan för att fixa en grej vilket jag hoppas att jag klarar! Efter det ska jag träffa bästis. Har inte umgåtts med henne på ett tag så vi har lite att ta igen. Mer än så vet jag inte, kanske lite shoppingh om jag ändå är i stan? Jag behöver verkligen nya kläder (som alla tjejer?) så jag ska se vad jag hittar! 
 
Måste  rusa, har en del att fixa innan jag drar, hörs. 
Linda- My new life :)

åh snyggt hår du har!:)

Svar: Tack så mycket! :)
None None

2012-10-01 @ 18:47:20
URL: http://www.nattstad.se/LindaTheOne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: