25e september 2012

HEJ! 
 
Denna dag har nog varit allt annat än bra, glömde mina älskade vantar på tunnelbanan imorse, glömde mina pengar på höret så jag antar (nej jag vet.) att någon har snott de, matteprovet vågar jag inte säga gick bra så vi säger att det gick åt skogen, min svenska lärare hatar mig och jag fattar absolut ingenting om vad vi håller på med i NO. Det västa av allt är att vi kommer ha ett SO prov nästa vecka i religion och jag hänger inte ens med om vad vi håller på med? Kan denna dag bli sämre så säg?! Tisdagar har nu blivit en hemsk dag i mina ögon. Och eftersom att skolan tar över mitt liv ska jag nu sätta mig och plugga (ovanligt vaaa?!) , ta en bit äppel paj med vaniljsås, smörja in håret i olja och sedan tycka synd om mig själv. Känns som en bra idè i mina öron. 
 
Nuvarande profilbild på facebook. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: