Måndags kväll

Har pluggat teori dom senaste timmarna till det blev dags för en dusch. Att duscha håret idag var extra skönt, senast jag gjorde det var kanske en vecka sen. Min frisör sa åt mig att låta bli i minst en vecka och sedan dränka det i olivolja och efter det BARA balsam i håret. Shampo sliter så himla mycket på håret, det tappar färgen och glansen. Det man som mest vill ha i sitt hår så endast balsam för min del enligt min frsör. 
 
Min lilla prinsessa har nu krypigt ner under täcket här hos mig och sover som en stock. Förstår inte hur hon kan andas där nere. Något som bara djur kan göra antar jag. Funderar själv på att krypa ner och sova en stund, imorgon vakas det teoriprov! ♥
 
Jag i min nya jacka som jag hade tänkt att visa er imorgon hur det ser ut, in love säger jag bara. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: