31a Oktober 2012


Nu är jag rikigt trött. Har precis klivit ur duschen, borstat katten och mitt hår, tvättat av sminket och allt sånt där. Jobb står på schemat imorgon också men jag ska försöka hålla uppdateringen på topp så gott som jag kan. Blir lite svårt när man helaa tiden har något att göra, dock har vi en timmes rast för lunch och fika vilket gör att jag borde kunna klämma in ett inlägg eller två! Kommer ihåg dagarna då jag bloggade över 9 gånger varje dag i någon månad. Herregud, att jag orkade. Nu ligger det mellan 2-5 inlägg bara.. Usch nej jag måste bli bättre på att blogga så ingen av er sluta läsa min blogg! Än så länge ligger jag på topp och jag hoppas att det förblir så ett litet tag! 
 
Nej nu ska jag sussa... Hörs imorgon sunshines! ♥
alice

gud så fin du är! Fin blogg du hade med, älskar din design! :)

2012-11-06 @ 17:10:07
URL: http://alicebergvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: