15de Oktober 2012

Hej hej hej! 
 
Detta äckliga och kalla vädret verkar inte vilja dra sig iväg från lilla Sverige. Så skönt att jag inte har behövt tänka på det igår och idag. Jag min familj + bästis drog på en kryssning för två dagar. Skaldjursbuffè, efterrätt, fest, drinkar, mat gånger 10, pensionärer och en svajig resa. Det var riktigt kul även om det inte fanns så mycket ( vem försöker jag lura? det fann INGA ungdomar där ) men vi hade trevelans ändå! Ellen håller just nu på att klippa ihop en film tillsammans med bilder och filmer som vi har filmat under resan. Skrattar bara jag tänker på hur denna dag har varit! Kommer att blogga på om det när jag får tillbaka mitt minneskort och när filmen är klar så kommer den upp här på bloggen! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: