Två nya toppar

 
Hej på er. Äntligen är veckan slut. Jag är sååå trött att jag bokstavligen skulle kunna sova i dagar. Magen gör lite ont också så jag ska ta en Ipren och köra ett träningspass. 
 
Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp bästis där vi gick runt i affärer och förssökte hitta ett ställe där vi kunde fika vilket inte gick så bra. Full ÖVERALLT men det kan man förstå vid den här tiden på året. Vi togs hem istället och nu sitter jag här i träningskläderna och ska köra mage, ben och rumpa! 
 
Juste ja, visst är mina nya topper helt stört fina?! ♥
Ella

Åhh vad fina! Vart har du köpt den ljusa toppen och hur mycket kostade den? Kram

Svar: Den är från Cubus och kostade 399 :-!
None None

2012-11-24 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: