Red lips

 
Körde på röda läppar idag till ett par ljusblå jeans, vit stickad tröja, skinnjascka, converse och en extremt hör och stram toffs till det! Jag märker hur annorlunda jag har blivit. Från den gulliga söta lilla blyga Mathilda till en tuffare snyggare Mathilda. Lite kul att se skillnaden från hur jag var förut till nu. Jag ska se om jag har några bilder som jämförelse som ni kan få se, det är rikigt roligt. Som två helt olika personer enligt mig och mina vänner samt familj. 
Kajsa Johansson

Röda läppar är läckert!

2012-11-23 @ 18:18:21
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Anonym

Det där läppstiftet är oranget..

Svar: Ja du vet.. jag använder orange läppstift och säger att det är rött när man ser att ljuset på bilden är helt fucked up!
None None

2012-11-24 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: