Morning


 
Godmorgon torsdag. Bara en dag kvar till fredag och jag kan inte längta mer än vad jag redan gör. Jag är helt slut i kroppen och har en svullen fot på köpet. Matchen igår gick åt pipsvängen men jag orkar inte sura för det, sånt som händer. 
 
Denna dag kommer att bjuda på halvdag och sedan begär det av till gymnasiemässan. Ska bli både kul och läskigt. Det kommer att finns sa himla mycket att välja på så en stor beslutsångest kommer att dyka upp. Nej nu måste jag sluta, ha en bra dag! ♥
Lotta

Sv: Jag har nu gjort iordning ett inlägg med din blogg och jag tänkte lägga upp den imorgon, passar det dig?? :)

Svar: Det blir perfekt! Jag håller på med ett just nu om din blogg som också kommer att dyka upp imorgon :)
None None

2012-11-22 @ 07:24:28
URL: http://olesenstjej.blogg.se
klara

kan inte du göra en video där du visar hur du sminkar dig?

Svar: haha det vet jag inte riktigt om jag kan....
None None

2012-11-22 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: