Bekännelser

Jag har alltid min mobil med mig när jag duschar.
Jag kollar genom vilka som gillar mina bilder på instagram
Jag får extrema humörsvängningar som jag inte kan kontrollera över hur mycket jag än vill
Jag använder nästan olika parfymer varje dag för att kunna bestämma mig om en favorit, det går inte så bra.
jag är jätte svag.... speciellt i armarna, finns inte så mycket muskler där! 
Jag äter inte chips, godis, popcorn, choklad, donken eller något onyttigt, jag håller på att starta om mitt liv från 0. 
Mina katter är mina bebisar, de gör mig glad när jag är ledsen och finns alltid där för en när som helst på dygnet. 
Jag äter ALLTID upp salladen på tallriken först innan jag kan börja äta något annat. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: