Bekännelser

 
Hade jag blivit en kille hade jag hetat Rasmus. 
Jag har INGEN jag kan prata om varenda liten sak med. 
Jag reser utomland väldigt ofta, minst 3-4 gånger per år.
Banan i tacos, finns inget bättre! 
När jag föddes bröt jag mitt nyckelben så det första läkarna gjorde var att gipsa min axel.
Jag har ALLTID två sugrör när jag dricker, kan inte ha ett det funkar inte.
Jag ogillar barn så mycket, kommer inte att skaffa det när jag blir stor.
Jag önskar verkligen att jag hade modellocken...  
Jag äter inte godis, chips, popcorn, bakelser (om ingen bjuder på ny bakat så klart..), kaffe eller vita kolhydrater. 
sinkila.blogg.se

Du har ingen ätstörning va? :/

2012-11-29 @ 16:47:06
URL: http://sinkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: