10 onödig fakta om mig

♥ Jag har aldirg varit ett fan av mjukisbyxor och tjocktröjor, nu med mera använder jag det hela tiden. Mjukis kläderna sätts ALLTID på då fort jag landat i hemmet mitt. 
 
♥ Jag har extremt svårt för att bli kär, är väldigt kräsen och letar alltid efter fel. Jag tror det beror på att jag inte vågar bli kär. Är rädd för att få mitt hjärta krossat med andra ord. Dock trivs jag som singel! 
 
♥ Frukt och grönsaker är mitt liv. Jag ÄLSKAR det verkligen. Att sitta hemma en lördagkväll med en tallrik med fint och snyggt hackade frukter är livet. Grönsaker också för den delen!
 
 
♥ Jag hatar att smsa. Föredrar att prata i telefon istället, det är jättejobbigt att behöva sitta och skirva i timmar till en person när man bara kan prata i telefon i några minuter. Irriterade. 
 
♥ När jag är trött och grinig slutar jag lyssna på folk. Jag stänger in mig i min egen värld. Speciellt när det hanslar om läxor eller prov. Då försvinner jag från min kropp på rikigt. 
 
♥ Jag älskar skor. Jag och skor, det bara funkar ihop. Skulle jag kunna och vilja hade hela mitt rum bestått av skor! Höga samt låga klackar, fest skor eller inte, kängor eller stövletter. Skor som skor. 
 
 
♥ Ordet antagligen är ett ord som kommer ut ur min mun väldigt ofta. Ett Mathilda ord helt enkelt! Mina vänner och familj påpekar det hela tiden, dock har det minskat väldigt mycket sen jag börjat tänka på det själv. 
 
♥ Om jag inte hade slutat på simning hade jag tävlat i SM nu. Jag simmade med 3-4 år äldre och var på väg att hoppa upp yttligare för att börja tävla på rikigt. Tävlade mot mycket äldre också. Men morgon träningarna tog livet av mig så jag slutade. Jag kunde alltså ha tävlat i OS detta år. 
 
♥Jag somnar alltid snabbt oavsett om jag är trött eller inte. Ögonbindeln är min räddare.
 
 
♥ Jag HATAR verkligen hatar risgrynsgröt. Jag har inte smakat eller ens luktat på det sen jag spydde i matsalen i 2:an på grund av gröten. Blä. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: