Today it was a bad day

Nu hade jag faktiskt tänk att gå och lägga mig, eller i alla fall sätta på en film och gosa ner mig i sängen min. Mina ögonlock väger ton plus att de svider. Sånt man får räkna med om man gråter som en barnrumpa! Men skönt var det, skönt att få släppa ut alla sina känslor, synd bara att man inte hade en axel att luta sig mot... Behöver en sån vän som ställer upp för mig när det händer saker. Jag berättar ALDRIG mina problem för någon, aldrig nånsin. Håller allt inom mig vilket jag hatar men det finns ingen som varken orkar, vill eller försöker bry sig, då blir det att man håller allt inom sig. Thats life.

Ska i alla fall sova nu, hörs imorgon puss! ♥

Anonym

Hej på dig! nu har jag startat upp en ny blogg om Jedward som heter http://jedwardtime.blogg.se/ och det skulle vara super snällt om du ville läsa den :)



Ha det toppen kram! och förlåt om du inte gillar såna här kommentarer <3

2012-05-30 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: