Svar på 5 frågor

Vilken font har du på din rubrik?
SVAR: Ska jag vara ärlig har jag ingen aning!

let me guess, dip dye? :P

SVAR: hahah you will see..... ;)

Du har tagit de här tipsen från veckorevyn va?
grymma tips!

SVAR: Yes i have, grymma tips! :)

Vart tog du din navelpiercing? Gjorde det ont? :)
SVAR: Jag tog min piercing inne på Odenplan på Lenas studio och nej, jag tycker att det gör ondare att ta hål i öronen! :)

Vart kommer den i från ? Btw så är din blogg awesome !
SVAR: Klänningen kommer från MQ om jag inte minns fel! Åå tack vad glad jag blir :)
Frida

Nej, tyvärr. Jag tror inte det.. Har tänkt på det lite, och kommit fram till att det inte riktigt är min stil tyvärr. Hoppas det är okej :)

2012-05-19 @ 10:41:45
URL: http://fridalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: