Q/A - Mitt hår

Hur lockar du håret?! Sjukt snyggt ;)

DU ÄR VACKRAST, hur gör du ditt hår ( lockarna ), så jävla snygga!


SVAR: Har fått flera frågor om hur jag lockar mitt hår dock har jag inte orkat svara lat som jag är.... Men nu tänkte jag att det var dags för att att jag visar dvs berättar hur jag gör det!
Jag använder mit utav en värmepinne som jag kallar det. Alltså det ser ut som en pinne som man värmer och sedan tar jag en slinga eller två och skruvar på den på pinnen, väntar kanske 2-3 sekunder och sedan tar jag bort håret. Det blir först docklockar, riktigt korkskruvar vilket inte är så snyggt enligt ,ig men jag väntar tills de svalnar innan jag drar genom mina fingar så att lockarna blir mer "naturliga". Tänkte att jag kunde göra en video senare där jag visar exakt hur jag menar lite senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: