Neon



Jag har blivit väldigt svag för neon. Inte någon färg som jag skulle kunna täcka hela min kropp i men ett par svarta eller vita shorts och ett neon färgat linne tillsammans med guldsmycken. Åååå kärlek! Hittade massor av fina linnen inne på Ginatricot här om dagen, starka och färgglada färger dessutom!Men neon har verkligen tagit mig i storm!

Tänkte slänga in det här lite onödiga inlägget innan jag tar och sussar. Operation dagsverke dvs, skramla bössa är vad min dag kommer att bestå av. Bio med spanskan också men jag mår helt ärligt inte hundra så jag får se hur det blir med det. Gjorde bort mig rejält i morse inför min spanska lärare vilket gör att om jag inte kommer imorgon och är med under hela filmen, blir min närvaro skolk. Inte riktigt det man vill nu i slutet på terminen! Bara att spotta upp sig, ha ett fejk leende och vara trevlig så löser allt sig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: