Kväll blir sakta men säkert till natt

Nu är det dags för mig att sussa. Trött som sjutton. Orkade inte ta mig in till stan, får träffa de någon annan kväll istället! Men jag har haft det mysigt ändå. Suttit och pratat med mamma och Marlen som är en aning packade. Haha alltid lika kul!

Filmtittande är på G också. Ingen aning om vad det blir, mamma fick välja men jag antar att det blir något som jag inte har sett. Vilket jag hatar. Hatar att kolla på nya filmer som ingen har sett dessutom. Usch. Men man får göra det bästa av situationen. Funderar på att plocka fram lite chips och tjocka i mig det! Har tvingat Marlen på en spring runda imorgon bitti också så det fettet kommer att tränas bort redan imorgon!

Ska stänga av datorn och vara social mot familjen nu, vi hörs imorgon som alltid! Sov gott alla <3

Elin

Snyyygg pluttis!!! :)<3

2012-05-17 @ 09:43:02
URL: http://eeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: