Kandee



Har blivit helt tagen på Kandes kläder, speciellt de här. Skulle kunna slå till och köpa allt ihop om jag kunde... Dock måste jag spara till Turkiet. Hatar det. Alltså att spara... Haha. Kommer i alla fall att få in en ny snygg bikini inom en vecka så det är inget att klaga över.
Kom hem från träningen för cirkus en halvtimme sen. Mat har jag mättat min mage med och det är dags för mig att hoppa in i duschen och byta sängklder. Slog i min tå imorse och började blöda så halva min säng är täckt med blod. Inte så mysigt om jag ska vara ärlig! But thats life.
Olivia - drömmen mot att bli fotograf

heelt underbara kläder har kandee :D

kramis♥

2012-05-15 @ 22:19:49
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: