Hårförändring

Har lite panik. Okej nu ljög jag. jag har STOR panik angående mitt hår. Vill bara slita av det långa och fula håret som sitter uppe på mitt huvud. Usch vad jag hatar det. Hatar längden och färgen. Har funderat länge på att färga det riktigt mörkt dock kommer det att bli jätte fult i sommar om jag gör så nu så jag ska nog ta och vänta till efter i höst. Men min hårfärg just nu är lite ombre. Har väldigt ljust på topparna och mörkt i hårbotten. Slitet som fan är det så klippa bör jag annars dör jag. Hahah eller inte. Men det kommer nog att fixas i veckan, ska snacka med mamman min! Men det är mest färgen jag har tröttnat på. Vill kanske fixa dip dye men är alldeles för feg för det.

Klippa är ju som sagt något som ska göras i veckan! Bara topparna tror jag att det får bli men jag vill ändå klippa av det. Kort eller i alla fall i brösten. Får se hur det blir med det. Bort ska det i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: