Dagens




Ja jag vet att det är varmt ute dock blåser det som in i skogen! Så jag kör på ett par jeans från Cheap monday och ett ljus lila linne med virkad rygg i fall det skulle bli för varmt, luftar det lite. Men jag har med mig både shorts, stickat och strumpbyxor så jag borde klara mig!

Som det ser ut just nu är magen mättad med mat, jag är fixat klart mig, duschat mm. Ingen är hemma så jag passar på att dunka musik i hela huset och tänka på vilka som är mina vänner och inte. Såna idioter det finns där ute, som man verkligen litade på och bara hugger en i ryggen. Blir så trött på sånt. Tur att jag har Freja som jag kan gråta ut hos. Underbar vän det.
Julia

Gud va fint linne! :D

2012-05-19 @ 14:01:25
URL: http://juliazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: